کد پرچم
زندگی نامه فوتبالیست های لیگ اسپانیا - آپدیت
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رخت بر بستن نزدیک است . [نهج البلاغه]

زندگی نامه کریستین رونالدو

ارسال‌کننده : سیاوش قربان زاده در : 90/9/1 11:0 عصر

زندگی نامه کریستین رونالدو

center

کریستیانو رونالدو (دوس سانتوس آویرا) متولد پنجم فوریه سال 1985 که بیشتر با نام (کریستیانو رونالدو) معروف می‌باشد،
فوتبالیست پرتغالی در رده حرفه‌ای است که در تیم‌های (منچستریونایتد) و (ملی پرتغال) بازی می‌کند. او یکی از بهترین بازیکنان دنیا و یکی از بهترین استعدادهای امروز فوتبال است.
کریستیانو رونالدو در شهر (فانچال) در منطقه (مادیرا) در کشور پرتغال به دنیا آمد. مادر (ماریا دولورس داس آویرا) و پدرش (خوزه دینیس آویرا) بود. او یک برادر به نام (هوگو) و دو خواهر به نام‌های (الما) و (کاتیا) دارد.
نام رونالدو در کشور پرتغال نام رایجی نیست ولی پدر و مادرش به خاطر (رونالد ریگان) رییس‌جمهور آمریکا نام او را رونالدو گذاشتند زیرا ریگان هنرپیشه مورد علاقه پدر رونالدو بود. او تاکید می‌کند این نامگذاری اصلا دلایل سیاسی نداشته است.
وقتی سه ساله بود ضربه زدن به توپ را آغاز کرد. وقتی در شش سالگی به مدرسه رفت دیگر علاقه‌اش به ورزش کاملا نمایان شده بود. او در آن زمان عاشق تیم (بنفیکا) بود و جالب است که بعدها به تیم رقیب آن یعنی (اسپورتینگ) پیوست..........



کلمات کلیدی :

زندگی نامه ی لیونل مسی

ارسال‌کننده : سیاوش قربان زاده در : 90/9/1 10:0 عصر

زندگی نامه ی لیونل مسی

فوق ستاره ی بارسلونا دارای ملیتی آرژانتینی است.او از همان دوران کودکی نبوغ سرشار و بالای خود را به نمایش گذاشت تا جایی که مربی آن دورانش در باره ی وی گفته:" در آن مقطع کمتر بازیکنی را دیده بودم که در سن مسی آنقدر نابغه باشد و به جرات می گویم کسی وجود نداشت .لیونل کارهایی با توپ می کرد که اعجاب برانگیز بود و فقط از یک بازیکن مستعد بر می آمد.
" بله همانطور که گفته شد مسی فوتبال را از کوچکی و در خون خود داشت.
متاسفانه لیونل دارای یک بیماری هورمونی بوده که در اثر آن ترشحات کافی که لازمه ی رشد جسمانی وی بود بدن وی را تغذیه نمی کرد. او در مقایسه با هم سن و سالان اش بسیار ریزتر و کوتاه قد تر بود .

در نهایت پدرش برای مداوای وی تصمیم گرفت او را به اروپا بیاورد و این آغاز سناریوی ورود شخصی به بارساست که اکنون همه ی ما با غرور با اسم اش در دنیا جولان می دهیم.
نمی دانم بیماری وی را معجزه بنامم یا خوش شانسی برای بارسا! به هر حال او پا به شهر بارسلونا نهاد. وقتی او به یک دکتر مراجعه کرد دریافت که می تواند با تزریق نوعی آمپول این کمبود ترشح را رفع کند.................

 ادامه ی مطلب




کلمات کلیدی :

زندگی نامه مسعود اوزیل

ارسال‌کننده : سیاوش قربان زاده در : 90/9/1 9:0 عصر

زندگی نامه مسعود اوزیل

به گزارش رحماء «مسعود اوزیل» عضو مسلمان تیم ملی فوتبال آلمان است که بیست دقیقه قبل از ورود به زمین، با خواندن آیاتی از قرآن، از خداوند کمک می‏طلبد.
این ستاره ترک‏تبار آلمان در جام جهانی 2010 می‏گوید: «من در خانواده‏ای مذهبی رشد کرده‌ام و از دوران کودکی در چنین فضای خانوادگی تحت تربیت قرار گرفتم».

جالب است بدانید که این هافبک بازی ساز باشگاه وردربرمن، با وجود 21 سال سن، نه تنها برخلاف بسیاری از ستاره‏های غربی هنر و ورزش، از سنت ازدواج دوری نکرده است بلکه با دختری آلمانی ازدواج کرده و او را نیز به دین اسلام مشرّف نموده است.

اوزیل که گل زیبای او به تیم ملی غنا یکی از صحنه‏های به‏یادماندنی جام نوزدهم است، حتی به عبادت دشواری مانند روزه هم پایبند است. وی در این باره می‏گوید: «من در حالی که روزه‏دار هستم تمرین می‏کنم و یا به بازی می‏پردازم.

ادامه ی مطلب




کلمات کلیدی :

زندگی نامه ایکر کاسیاس

ارسال‌کننده : سیاوش قربان زاده در : 90/9/1 8:0 عصر

زندگی نامه ایکر کاسیاس

نام:ایکر کاسیاس

 

 

تاریخ تولد:20می 1981

محل تولد: مادرید- اسپانیا

قد:85/1سانتی متر

وزن:82کیلو گرم

باشگاه فعلی:رئال مادرید

ایکر کاسیاس از کوچکی علاقه ی فراوانی به فوتبال داشت ولی او استعداد خود را در دروازبانی نشان داد.هنگامی که به دوران نوجوانی رسید تیم رئال به استعداد او پی برد وخبر از حضور پدیده ای در فوتبال را دادند سر انجام او به تیم های پایه ی رئال راه یافت و با بازی های خوب خودراهی بزرگسالان این تیم شد وتا حالا این تیم به خاطر دروازبانی های خوبی که کاسیاس در طول این چند سال کرده قرارداد او را تا پنج سال دیگر با او تمدید کرده است.از نظر خیلی ها او بهترین دروازبان تاریخ اسپانیا است او در رده بندی بهترین دروازبان های جهان رده ی چهارم را در اختیار دارد .او دروازبان شماره  یک اسپانیاست و دروازبان هایی همانند ویکتور والدز(بارسلونا) و رینا(لیور پول)هنوز نتوانسته اند جای او را بگیرند.

                                                                 iker casillas




کلمات کلیدی :

ابزار نمایش رتبه گوگل یا پیج رنک ,

.

, .
mouse code

کد ماوس